وبلاگ آموزشی کنکور

تمام مطالب آموزشی کنکور و امتحانات نهایی

وبلاگ آموزشی کنکور

تمام مطالب آموزشی کنکور و امتحانات نهایی

چند نکته مهم در طراحی فایل های لایه باز

حامد صفوی | چهارشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۸، ۰۶:۲۴ ب.ظ | ۰ نظر

طرح ست اداری لایه باز

ست اداری پرستیژ کاری شما را نشان می دهد بهتر است زمانی که انتخاب می کنید با دیزاین محیط مطابقت داشته باشد اگر هر چند وقت یکبار نیاز به تنوع دارید بهتر است از ست اداری لایه باز استفاده کنید که هر زمانی که نیاز داشتید بتوانید آن را تغییر دهید.

بهترین مدل ست اداری لایه باز ستی می باشد که از قوانین زیبایی پیروی کرده باشد . ست اداری شاید در نگاه اول در اولویت نباشد اما در گذر زمان از اهمیت آن با خبر می شوید شما اگر فاکتور خود را در پاکتی یک شکل به مشتری تحویل دهید مطمئنا سطح کاری خود را بالا می برید و مشتری متوجه می شود که تمامی کارهای شما از روی اصول و نظم می باشد.

شما می توانید از سایت های زیادی برای دانلود ست اداری به صورت رایگان استفاده کنید اما باید دقت کنید طرحی را انتخاب کنید که با کیفیت و منحصر به فرد باشد . پیشنهاد ما به شما سایت ایزی دیزاین مرجع PSD می باشد که اکثر طرح های بسیار زیبا را به صورت رایگان در اختیار شما قرار داده است  .

تمام طرح های موجود در این سایت توسط طراحان حرفه ای طراحی شده است . این سایت آموزش های لازم را برای کارکردن با فایل های PSD در اختیار کاربر قرار داده اند .

طرح لوح تقدیر لایه باز

تقدیرنامه یا لوح تقدیر معمولا به صورت برگه های گلاسه رنگی هستند که به افراد در ازای یک کار مهم یا موفقیت کوچک و بزرگ اعطا می شود. طرح لایه باز تقدیرنامه نیز فایل های آماده تقدیرنامه در طرح های مختلف هستند که در رنگ های گوناگون و موضوعات مختلف آماده شده اند.

اگر شما فردی هستید که قرار است به شخص دیگری تقدیرنامه دهد، سعی کنید حتما از طرح های لایه باز استفاده نمایید و تا حد امکان از تقدیرنامه های آماده بازار که فقط قسمت نام و علت اعطای تقدیرنامه در آن خالی است پرهیز کنید.

استفاده از طرح لایه باز تقدیرنامه و ویرایش آن با توجه به موضوع و نیاز شما، باعث می شود تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد و مانند یک هدیه گران بها در نظر گرفته شود.

فایل لوح تقدیر لایه باز

با جستجوی ساده در اینترنت می توانید به فایل های آماده و متنوع طرح لایه باز تقدیرنامه دسترسی داشته باشید. اما اگر به دنبال سایتی هستید که علاوه بر تنوع زیاد، فایل های سالم و حرفه ای ارائه کند، ما به شما ایزی دیزاین را پیشنهاد می کنیم. در ایزی دیزاین می توانید به طرح های مختلف تقدیرنامه لایه باز دسترسی داشته باشید و به صورت رایگان یا با هزینه بسیار کم آن ها را تهیه کرده و بعد از ویرایش و شخصی سازی، چاپ نمایید.

ایزی دیزاین سعی کرده است تا در هر موضوعی چندین تقدیرنامه لایه باز رایگان قرار دهد. این طرح ها هیچ تفاوتی با نسخه های فروشی نداشته و فقط به پاس قدردانی از حمایت شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده شده است.

فروشگاه طرح لایه باز

طراحی گرافیک یا گرافیک دیزاین (به انگلیسی: Graphic design) فرایند ارتباطات بصری، و حل مسئله از طریق استفاده از تایپ، فضا، تصویر و رنگ است. رشته طراحی گرافیک زیرمجموعه ارتباطات بصری و طراحی ارتباطات در نظر گرفته شده‌است، اما گاهی اوقات اصطلاح «طراحی گرافیک» می‌تواند به خاطر اشتراکات فنی پیچیده، به جای طراحی ارتباطات و ارتباط بصری استفاده شود. طراحان گرافیک از روش‌های مختلف در ایجاد و ترکیب کلمات، نمادها و تصاویر به منظور خلق یک نمایش تصویری از ایده‌ها و پیام استفاده می‌کنند. طراح گرافیک ممکن است ترکیبی از تایپوگرافی، هنرهای بصری و تکنیک‌های صفحه‌آرایی را برای تولید یک نتیجه نهایی استفاده کند. طراحی گرافیک، اغلب به هر دو فرایند (طراحی) که توسط آن ارتباط ایجاد شده‌است و محصولات (طرح) که تولید می‌شوند اشاره می‌کند.

بخش اول ایزی دیزاین شامل خرید طرح فتوشاپ گرافیکی است که هر گرافیست برای طراحی به آن نیاز دارد. انواع بنر و لارج فرمت ، بنر مشاغل ، کارت ویزیت ، تراکت رنگی، تراکت ریسو ، سربرگ ، ست اداری، کاتالوگ ، بروشور ، وکتور ، استند ، موکاپ و … اولین بخش سایت را تشکیل می دهند. بخش دوم سایت شامل مطالب بسیار غنی و مفید در خصوص آموزش رایگان طراحی گرافیکی با عناوینآموزش فتوشاپ ، آموزش کورل دراو ، آموزش ایندیزاین ، آموزش ایلوستریتور و  آموزش افتر افکت می باشد. بخش سوم سایت نیز به ارائه قالب رایگان وردپرس در زمینه های شرکتی ، خبری ،فروشگاهی ، خلاق و شخصی می پردازد.

  • حامد صفوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی