وبلاگ آموزشی کنکور

تمام مطالب آموزشی کنکور و امتحانات نهایی

وبلاگ آموزشی کنکور

تمام مطالب آموزشی کنکور و امتحانات نهایی

اخبار مهم و گلچین کنکوری

حامد صفوی | دوشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۸، ۰۵:۱۷ ب.ظ | ۰ نظر

به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛وی با اشاره به نوع استراحت پشت کنکوری‌ها گفت: برخی از دانش آموزان برای استراحت خود گشت و گذار در فضای مجازی را انتخاب می‌کنند که برخوردی اشتباه است؛ در واقع استراحت نوعی تفریح و پیاده‌روی را شامل می‌شود که می‌تواند حال و هوای دانش‌آموز را عوض کرده و انرژی به او بدهد،‌ از این رو دانش آموز باید نوع تفریح خود را به صورت شخصی انتخاب کند.


سراج ادامه داد: برای موفق شدن راه‌هایی متفاوت وجود دارد و دانش آموز باید در روز‌های اول برای این مسیر‌ها برنامه‌ریزی کند و اگر نیاز به تغییر مسیر داشت آن را به مرور زمان انجام دهد و به هیچ عنوان به یکباره مسیر درس خواندن خود را تغییر دهد، به طور مثال اگر عادت به درس خواندن در شب را دارد به مرور آن را به روز تغییر دهد.(پشت کنکور ماندن برای 99)


دانش آموز شاخه نظری که در پایه یازدهم مشغول به تحصیل است، چنانچه متقاضی تغییر رشته درون شاخه ای باشد، می تواند با معرفی مدیر واحد آموزشی و موافقت کمیسیون خاص اداره آموزش و پرورش شهرستان، منطقه، ناحیه محل تحصیل اقدام نماید.

تذکر: به منظور آمادگی دانش آموزان متقاضی شرکت در امتحان تغییر رشته ضرورت دارد اطلاع رسانی و راهنمایی لازم توسط مدیر واحد آموزشی در طول سال تحصیلی برای دانش آموزان پایه یازدهم صورت گیرد.

تغییر رشته در سال دوازدهم - پی سی کنکور


خبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم؛ مجتبی شریعتی نیاسر معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صبح روز پنج‌شنبه ۲۳ خردادماه با حضور در دانشگاه شهید عباسپور و دانشگاه علم و صنعت از حوزه‌های امتحانی آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۸ بازدید کرد.

شریعتی نیاسر در این بازدید ضمن بررسی کمیت و کیفیت برگزاری این آزمون در دو حوزه امتحانی، به گفت‌وگو با مسئولان برگزاری آزمون و دانشگاه‌های میزبان پرداخت.

وی ضمن تقدیر از نظم، هماهنگی و آرامش حاکم بر این رویداد، غیبت نزدیک به یک چهارم داوطلبان در آزمون و بالا رفتن میانگین سنی داوطلبان را از نکات قابل تأمل داننست که باید مورد بررسی و واکاوی دقیق تر قرار بگیرد.


معاون آموزشی وزارت علوم همچنین خروج بخشی از داوطلبان پیش از پایان وقت قانونی آزمون را در کنار رصد آمارهایی که نشان از بیشتر بودن ظرفیت پذیرش دانشگاه‌ها نسبت به میزان متقاضیان ورود به دانشگاه در بسیاری از رشته‌ها دارند، دغدغه‌ای جدی دانست که بازنگری در شیوه پذیرش دانشجو و خروج از قالب کنونی کنکور را ضروری می‌سازد.


گفتنی است آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۸ در ۶ گروه آموزشی و در ۱۳۱ کدرشته برای کلیه دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی با حضور ۶۱۴ هزار و ۸۸۳ داوطلب در روزهای ۲۳ و ۲۴ خردادماه برگزار می‌شود.

منبع ضرایب دروس کنکور 99 :

https://p30konkor.com/%D8%B6%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%A8-%D8%AF%D8%B1%D9%88%D8%B3-%DA%A9%D9%86%DA%A9%D9%88%D8%B1/



  • حامد صفوی

دانش آموز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی