وبلاگ آموزشی کنکور

تمام مطالب آموزشی کنکور و امتحانات نهایی

وبلاگ آموزشی کنکور

تمام مطالب آموزشی کنکور و امتحانات نهایی

کتاب جمع بندی باعث پیشرفت می شود؟

حامد صفوی | پنجشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۸، ۰۲:۴۵ ب.ظ | ۰ نظر

یکی از دغدغه های دانش آموزان بعد از ایام امتحانات این است که سطحشان در هر درس در چه حد است !!!

من نیز پس از ایام امتحانات دچار این سردرگمی شده بودم که پس از استفاده از این کتب توانستم یک ارزیابی مفید و جامع نسبت به خود داشته باشم.  یا به عبارت دیگر پس از مطالعه ی دروس نیم سال اول و هم چنین دروس پایه در پی یافتن نقاط ضعف و قوت خود بودم.

یکی از منابعی که تاثیر قابل توجه و چشمگیری در یافتن این معرفت نسبت به خود در دانش آموز دارد کتب جمع بندی کانون است...

 

کتب جمع بندی اعم از عمومی و اختصاصی پس از یک دوره مرور و تسلط کامل و یا نسبی بر دروس ، نقاط سیاه و سفید مطالعه ی شما را مشخص می کند . به نحوی که پس از مطالعه و تست زنی در این کتاب و مشخص شدن نقاط قوت و ضعف در می یابیم که روی چه مطالبی بیشتر و روی چه مطالبی کمتر وقت بگذاریم.(توجه:مطلبی وجود ندارد که ما اصلا نباید روی آن وقت صرف کنیم چرا که تا کنکور باید همه ی مطالب مرور شود!!!)

 

به نقل از کانون؛ این دو کتاب که چکیده ای از تست های کنکور و مطالب مهم کتب درسی است می تواند معیار خوبی برای خود ارزیابی باشد. تست هایی که با حداقل حجم ، حداکثر محتوا را پوشش می دهد.

 

در دوران جمع بندی شاید دیگر فرصت برای مطالعه ریز به ریز مطالب کتاب های درسی نباشد ; پس می توان به اینگونه منابع معتبر اکتفا کرد.

 

من پس از استفاده از این کتب مخصوصا در دروس اختصاصی به یک ثبات و تسلط قابل توجه رسیدم که علاوه بر نجات از سردرگمی از لحاظ روحی نیز خیلی به من کمک کرد.

 

مقاله بهترین منابع جمع بندی کنکور نظام جدید تجربی سایت پی سی کنکور می تواند لیست مفید باشد که در لینک زیر قابل دیدن است :

https://p30konkor.com/%d9%85%d9%81%db%8c%d8%af%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%85%d9%86%d8%a7%d8%a8%d8%b9-%d8%ac%d9%85%d8%b9-%d8%a8%d9%86%d8%af%db%8c-%da%a9%d9%86%da%a9%d9%88%d8%b1-%d8%b1%d8%b4%d8%aa%d9%87-%db%8c-%d8%aa%d8%ac/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی